Alla inlägg den 26 januari 2008

Av sandra - 26 januari 2008 15:11

 Tjejorna hela dan´ !

 Jag och skåne.


Av sandra - 26 januari 2008 14:55

då va det snart dax att åka till Cornelia och Meja och härja runt och käka tacos! kul att ta hand om barn tycker jag! kanske ska bli dag-mamma (!?) =)

i vanlig ordning ska vi väl se på film å proppa i oss god saker :) me like me like, they like they like! =)


"När katten är borta dansar råttorna på bordet"

Såkandetgåutankaffe.. !

Av sandra - 26 januari 2008 14:20

vad fan ringer du mig för din jävla kärring?! fel å sköta ditt eget liv!

du har fått din vilja igenom så låt mig vara!! Tokigfyllkärring_12 :@!

Av sandra - 26 januari 2008 14:16

Sånt här blir jag irriterad på.. sitta å vänta å inte veta!!

fel å bara köra med öppna kort? får psykbryt snart.. Hejpa!

Ovido - Quiz & Flashcards