Alla inlägg under april 2008

Av sandra - 24 april 2008 16:26

..snart :) Sitter och inväntar pappsen för att åka och ladda upp inför morgondagen! Är det sådant här väder i morgon blire ÖS för The girls :) we like we like alot. gó bäschhha!

ska återgå till soliga balkongen och mitt goda kaffe nu! Puss dåh!

Av sandra - 16 april 2008 14:48

Det är märkligt hur folk rättar sig efter vissa och inte respekterar andra ? Vad kan detta bero på ? märklig värld vi lever i må jag säga..

har man suttit tyst och utan klagande i 2 fucking dagar, timme in och timme ut på att få redovisa.. visar de andra respekt och tar hänsyn.. sen när vi väl får redovisa ska övriga dumhuvena komma in och klaga 8440ggr på att det tar tid?! Fel av mig att vilja och föröka prestera något som faktiskt hänger på mina betyg!

RESPEKT TJEJER, RESPEKT!

over and out.

Av sandra - 16 april 2008 08:36

vad i hela helvete ska man ha på sig på studenten?!

i neeeeeeeeeeeeeeed help!

Av sandra - 15 april 2008 17:41

Japp! det lutar åt städhållet för min del! känner mig så jävla lätt irriterad.. vettefan vad det beror på men så är det! Nu är pappa hos klas klättermus så då kan man ju passa på att städa och förhoppningsvis bli på bättre humör. Till och börja med ska jag ta mig en kopp kaffe. Ikväll blir det nog en promenad med Jossan och Zina, då kanske man kan prata av sig lite..

Hur är det annars då sandra?

-jo, det är mkt att göra i skolan coh jag har urinvägsinfektion och har vrål ont i ryggen! hur är det själ då Sandra?

-jorå.. förutom det ovanstående är det väl ganska okej..

-det låter bra det. ska kila nu jag.

-men ha det så bra då så hörs vi!

-det gör vi! hej dååååå


Köra dialoger med sig själv är inte så lönsamt..

En trvlig sak är att jag mötte Ahl på stan idag=) han ser ut att må rätt bra så det vart jag glad över =) hoppas det fortsätter så bara.

Av sandra - 15 april 2008 07:22

I am like everyone else
And that buries me
Is this how it feels to reach rock bottom?
Want to know how it feels to be forgotten?

I've become the distance
I am the sober and irrelevant
I don't feel part in this
What is there to believe?

UVI

Av sandra - 14 april 2008 08:42

Ja, nu sitter man och väntar på att VC ska ringa. De har nått nytt system så dom ringer upp mig när dom har tid ist för att jag ska sitta och vänta i samtalskö. Det verkar inte dumt! =)

Fredagen var jag,pappa och weeeny och simmade och lekte på alnöbadet.

Sen for jag hem till peter där vi såg på film och myste.

Lördagen tillbringade jag med bästa tjejorna i granloholm dvs. Nathalie och Nellie! Vi såg på Solstorm och vräkte gurka, morrötter och dip!Mummsigt!

På söndagkväll åkte jag hem till Tina där jag var bjuden på middag! smarrigt värre var de! Tack Eva =)  Puss dåh!

Av sandra - 9 april 2008 20:43

Fan vad veckorna rullar :S helt ofattbart!

Idag har klassen varit och tittat på 2st operationer på sjukan! det var faktiskt kul även om det inte var riktigt som jag hade förväntat mig. Men så är det väl med det mesta antar jag. Efter Skolan drog jag och Jossan och hämtade Zina go´jäntan! =) for hem till mig för att plugga men sen slog det mig väldigt plötsligt att min "syster" Emma fyller 21 idag!

I det värsta tänkbara paniken drog vi och shoppade Presenter! Det vart ett par body´s och söta små strumper till lilla bäbisflickan Everlyn och ett sött linne till födelsedags mamman:) Puss Dåh!

Av sandra - 7 april 2008 16:23

Nu kom man precis hem från skolan och en sväng in på pleasure där Jossan har piercat bröstvårtan :) Duktigflicka! händer sneare då? - vette tusan.. sitter i nuläget och pratar för mig själv:S

Such a lonely day should be banned..


Puss dåh

Ovido - Quiz & Flashcards