Alla inlägg under mars 2008

Av sandra - 31 mars 2008 13:55

Everyday takes figuring out how to live, sometimes it feels lika a mistake, sometimes it's a winners parade, delight and angers, I guess thats the way it supposed to be...

Please heal me, I can't sleep, thought i was unbreakable but this is killing me.. Call me, everything, make me feel unbreakalbe, now you set me free..

I feel the fear takes hold, affraid this hell i create is my own. come my fatigueness, I can't take this anymore..

This used to be my own world, but now i've lost control...

Av sandra - 31 mars 2008 11:27

Jag önskar ett nytt underverk välkommen till världen :) 

Lilla Everlyn som tog sitt första andetag runt halv 6 i morse =)

Hon är 51cm lång och väger ca. 3.4 kg !

Längtar ihjäl mig efter att få lyfta upp henne och snuffsa henne i nacken och känna lukten av bäbis.. finns inget i hela världen som luktar så gott som bäbisar..Jag blir så rörd så det är inte klokt..

Emma kom hem nu! moster sandra vill krama er =)

Tänker på er ..Puss Puss

Av sandra - 28 mars 2008 14:07

Idag har det varit fullt upp för tjejorna  ;D vi har nämligen varit på City gross och storhandlat åt Milli =) hihii själv öste jag på med kundvagnen så kärringarna höll på att få en hjärtattak i gångarna :D

Annars är det väl utgång för oss ikväll ! fullt ös medvetslös ;d

Först Daltons sedan Bk:) we like we like

Puss Dåh!

JOSSAN!!! kom hem innan jag slår in skallen på dig !! miss u like hell vettö!

Av sandra - 26 mars 2008 11:12

Jag måste ha världens bästa kompisar! helt jävla allvarligt :)

Jag är jävligt lyckligt lottad! hoppas att vi alltid kommer förbli vänner att dela allt med.. en klippa i stormen helt enkelt=) Puss på er mina damer!


Ikea vid ett tiden med camilla och hennes mormor:) mysigt..

Av sandra - 23 mars 2008 17:06

Nu ska jag snart till tjejorna och mysa med dem :)

Sikken jädra tur jag har att jag har er att luta mig mot i stormen, när allt känns fel eller rätt eller bara jobbigt.. Puss på er!

Saknar även jossan! hoppas du har det skönt i värmen! krascha inte med planet är du snäll! =) Puss dåh

Av sandra - 19 mars 2008 16:50

Ta ställning! skriv kommentarer!

Idag skriver bland annat Metro-tidningen om våldet som förisgår på skolan i Husby som är en förort utanför stockholm. Det skrivs också om hur lärare har blivit misshandlad av eleverna på skolan och nu kanske skolan måste stängas!

En annan intressant obseverande är också att stora insats styrkor med poliser och väktare som ska sättas in på sträckan Hjulsta, Rinkeby och Tensta pga. oroligheter i tunnelbanorna där bland annat personalen har blivit hotade med pistoler allt för många gånger. om ingen ändring uppkommer måste man stänga dessa tre stationerna..

(På dessa ställen är majoriteten och mer än de invandrare)

Min fråga är:

Ska vi svenskar få lida för att invandrarna inte kan betegsig i vårat land ? Det är en fråga om respekt, inget annat!

Skulle jag, pga. krig måsta utvandra från mitt hemland så förstör jag inte deras land utan får helt enkelt rätta mig efter deras levnadssätt !

Av sandra - 18 mars 2008 20:03

fyfan vad jag är duktig!!! :d jag har pluggat heeeela dagn och är äntligen färdig!!! det tar sig sa mordbrännarn! nästan så jag vill gå å ta en duharvaritsåduktigidag öl men det går inteför att jag har prövning i morgonbitti! ÖNSKA MIG LYCKA TILL! det är på liv och död! :d Puss Dåh!


jossan, fan va du har varit irriterad på mig idag :d haha kul å jävlas lite :) menar inge illa you know that biaaatch! you're the saviour of my long days in school, and you know it! =) puss dåh

Ovido - Quiz & Flashcards