Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Ta ställning!!

Av sandra - 19 mars 2008 16:50

Ta ställning! skriv kommentarer!

Idag skriver bland annat Metro-tidningen om våldet som förisgår på skolan i Husby som är en förort utanför stockholm. Det skrivs också om hur lärare har blivit misshandlad av eleverna på skolan och nu kanske skolan måste stängas!

En annan intressant obseverande är också att stora insats styrkor med poliser och väktare som ska sättas in på sträckan Hjulsta, Rinkeby och Tensta pga. oroligheter i tunnelbanorna där bland annat personalen har blivit hotade med pistoler allt för många gånger. om ingen ändring uppkommer måste man stänga dessa tre stationerna..

(På dessa ställen är majoriteten och mer än de invandrare)

Min fråga är:

Ska vi svenskar få lida för att invandrarna inte kan betegsig i vårat land ? Det är en fråga om respekt, inget annat!

Skulle jag, pga. krig måsta utvandra från mitt hemland så förstör jag inte deras land utan får helt enkelt rätta mig efter deras levnadssätt !

 
 
Ingen bild

tina!

19 mars 2008 17:22

jag håller med även fast jag har många invandrar chompisar!

 
Spansk!

Spansk!

19 mars 2008 17:36

men sjävklart Rätta takter älskling,
p

http://spansk

 
Ingen bild

mamman

19 mars 2008 18:24

Akta dig gumman, du vet vad de kallar oss som säger sanningen...

 
Ingen bild

tinis

20 mars 2008 01:09

tack för skit trevlig kväll humlis! we love yooooouuu:D kom ihöööög!

 
humlan

humlan

20 mars 2008 13:52

Någon måste säga som det är mamma, det verkar som det är kärrestams :P

http://humlan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

i0s

22 mars 2008 12:19

Mammis har granterat rätt! Puss dåH!

 
humlan

humlan

22 mars 2008 15:31

vad irriterad jag blir på er när ni inte kan säga vad ni tycker egentligen .. herre gud och fru gud..

http://humlan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

tinis

23 mars 2008 06:16

jag tycker du ha rätt humlis. riktigt rätt.. dom som gör rätt för sig och kan acceptera vårat samhälle, dom får gärna stanna.. men att nån kommer och förstör det går jag inte med på. så det så

 
Camilla

Camilla

23 mars 2008 14:04

helt jävla riktigt! sånt där kan jag bli snorirriterad på! hugaligen, bli välkommen in i vårt land och hålla på som de gör ? helt sinnessjukt, att inte sverige skickar ut de de utländska idioterna som är villig att förstöra fårt folk och vårat land ? fan hjärtat dunkar hundraåttio på mig!

http://camillal.bloggagratis.se

 
Ingen bild

humlan

25 mars 2008 18:44

You go girls ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards