Direktlänk till inlägg 16 april 2008

märkligt

Av sandra - 16 april 2008 14:48

Det är märkligt hur folk rättar sig efter vissa och inte respekterar andra ? Vad kan detta bero på ? märklig värld vi lever i må jag säga..

har man suttit tyst och utan klagande i 2 fucking dagar, timme in och timme ut på att få redovisa.. visar de andra respekt och tar hänsyn.. sen när vi väl får redovisa ska övriga dumhuvena komma in och klaga 8440ggr på att det tar tid?! Fel av mig att vilja och föröka prestera något som faktiskt hänger på mina betyg!

RESPEKT TJEJER, RESPEKT!

over and out.

 
 
Ingen bild

hahah

16 april 2008 22:20

men herregud vi andra kanske också ville redovisa, ni satt ju bara och prata, vad är det för redovisning då? HAHA

 
Ingen bild

Den där

24 april 2008 16:25

Någon sa till mig en gång, tiga är silver, TALA är guld. om man redovisar ett fall så kan man prata om det efter och sen ta nästa ist för att mixa allt, inte sant?men man kan ju inte begära så mkt av dessa mskor uppenbarligen.

 
Ingen bild

nataliewallman

24 april 2008 22:43

om ni nu ska kommenteta var så jävla ärlig och skiv vilka det är! är ni rädd för något eller? va ärlig annars håll igen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards