Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Städa?!

Av sandra - 15 april 2008 17:41

Japp! det lutar åt städhållet för min del! känner mig så jävla lätt irriterad.. vettefan vad det beror på men så är det! Nu är pappa hos klas klättermus så då kan man ju passa på att städa och förhoppningsvis bli på bättre humör. Till och börja med ska jag ta mig en kopp kaffe. Ikväll blir det nog en promenad med Jossan och Zina, då kanske man kan prata av sig lite..

Hur är det annars då sandra?

-jo, det är mkt att göra i skolan coh jag har urinvägsinfektion och har vrål ont i ryggen! hur är det själ då Sandra?

-jorå.. förutom det ovanstående är det väl ganska okej..

-det låter bra det. ska kila nu jag.

-men ha det så bra då så hörs vi!

-det gör vi! hej dååååå


Köra dialoger med sig själv är inte så lönsamt..

En trvlig sak är att jag mötte Ahl på stan idag=) han ser ut att må rätt bra så det vart jag glad över =) hoppas det fortsätter så bara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards