Alla inlägg under april 2008

Av sandra - 4 april 2008 14:24

ja, nu sitter man och inväntar far, vi ska åka å bada vanlig ordning =)  hörs sen :) puss dåh

Av sandra - 3 april 2008 17:20

japp! om ni inte redan visste det så är det torsdag idag :P

Efter plugget åkte ag hem till Bästa tjejorna, Natta och Nellie och tog det lugnt =) Jag var hos dom igår med! Så skönt att få prata av sig lite, det var ju ett tag sen:) nu sitter jag hemma och inväntar krubb:D Pasta skinksås! mumms! puss dåh

Av sandra - 2 april 2008 08:02

haha! hittade vrålbilden Tina ritade så pappa vart generad :D

 


Av sandra - 2 april 2008 06:36

God morgon!

Gårdagen var trevlig. Var på stan med Camilla, Daniel(Jean) och pappa och åt på Donken:) har äntligen fått bekräftat för mig att Max är det godaste i hamburgeväg!! Efter maten gick jag, camilla och Daniel en lova på stan och fikade, Matte joinade oss också.

Vi pratade om både det ena och det andra.. några fotografier kom på tal och nu verkar det som om jag och camilla ska vara med på någon form av fotografier för nattklubben Dreams! verkar trevlans..

TinyWeeny kom och joinade oss i fikat också :) gullfisen våran..

när stan stängde åkte vi ut på ikea en sväng där vi kikade runt ett tag=)

igårdagen var till belåtenhet iaf =)

Nu känns det att det börjar dra ihop sig, fick nämligen studentmössan igår=) Slänger upp en bild på mig i mössan så ni får se:P

Ovido - Quiz & Flashcards