Direktlänk till inlägg 2 april 2008

student

Av sandra - 2 april 2008 06:36

God morgon!

Gårdagen var trevlig. Var på stan med Camilla, Daniel(Jean) och pappa och åt på Donken:) har äntligen fått bekräftat för mig att Max är det godaste i hamburgeväg!! Efter maten gick jag, camilla och Daniel en lova på stan och fikade, Matte joinade oss också.

Vi pratade om både det ena och det andra.. några fotografier kom på tal och nu verkar det som om jag och camilla ska vara med på någon form av fotografier för nattklubben Dreams! verkar trevlans..

TinyWeeny kom och joinade oss i fikat också :) gullfisen våran..

när stan stängde åkte vi ut på ikea en sväng där vi kikade runt ett tag=)

igårdagen var till belåtenhet iaf =)

Nu känns det att det börjar dra ihop sig, fick nämligen studentmössan igår=) Slänger upp en bild på mig i mössan så ni får se:P

 
 
yessie

yessie

21 maj 2008 20:35

40+? taru verkligen studenten nu?

http://dinmammaluktarcurry.bloggagratis.se

 
humlan

humlan

21 maj 2008 22:11

vadå 40+?
vrål mogen mska ? haha!

http://humlan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Inga Bröhst

23 maj 2008 18:54

Du ser iaf inte ut och vara 19 år?
Om du är de?
Inge illa mena, men du ser ut & vara 40 nåttt.

 
Inga brösht

Inga brösht

24 maj 2008 23:16

ÅÅÅH En vrååååål-blonderad 40+are

http://dinmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

humlan 19snart20

25 maj 2008 18:10

om jag nu skulle se ut som 40+ så skulle jag inte behöva visa leg vart jag än går, right ? HAR NÅGON BETT DIG OM DIN ÅSIKT BTW?? i've got a friend named SCHH !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards