Alla inlägg den 9 januari 2008

Av sandra - 9 januari 2008 21:20

Would you be content to see me crying
After all those little games you put me through
After all I've done for you you're lying
Wouldn't it be nice to tell the truth

Didn't somebody somewhere say
You're heading for a fall
I gave you everything
Now here's the curtain call

Now you've come back here to say you're sorry
But I don't know who you're talking to?!
It could be the man I used to be, girl
But I've grown up and now I'm over you

Standing there just a livewire
With nowhere left to turn
You were gonna set the world on fire
When will you ever learn?

Didn't somebody somewhere say
You're heading for a fall
I gave you everything
Now here's the curtain call
And I'm shot...

Baby does what baby please
And baby must have what she sees
But not this time, the tables turned
Baby, you just got burned!

Av sandra - 9 januari 2008 20:32

Natten/ Morgonen har inte varit den bästa direkt.. jag har vaknat typ en gång i timmen heeela natten sen i morse kunda jag inte sova mina sista timmar pga att kylan under natten gör (som för hoppningsvis alla vet) att äldre bilar inte vill gå riktigt så idoterna har suttit och gasat som nå dårar här utanför från typ 05.00 rycket i morse! dagen vart rätt lyckad trotts allt! efter skolan tog jag bussen till G-hoooooooodden hem till natta och gulligullfiskorvprinsessloppan Nellie som förövrigt är världens i särklass underbarste unge =)hon går raka vägen in i hjärtat och stannar där!så jag har myst med dom hela dagen! har saknat Natta mkt! har ju trots allt gjort mkt ihop hon och jag ;D hehe! minnen jag aldrig kommer att glömma och minnen jag aldrig vill glömma heller för den delen..

Tack och adjö =) kommer en bid på Nellie nedan:


Ovido - Quiz & Flashcards