Direktlänk till inlägg 11 februari 2008

oro och ångest

Av sandra - 11 februari 2008 10:16

Ibland undrar jag hur egoistisk en människa egentligen kan vara..

Att bara se tilll sig själv och fatta beslut som påverkar många människor runt om kring .. Jag vet att denna personen jag menar har stått ut länge och gått igenom väldigt tuffa tider så varför låta lite motgång stoppa dig nu? jag vet också att det inte alltid är lätt men för den sakens skull ska man inte släppa allt och följa med..

Det är också många gånger man tycker att det döden är den enda utvägen för "befrielse", men när man kämpat sig förbi den känslan kan man lyfta huvet högt och säga att livet inte är så tokigt trotts allt,även om det många gånger känns så..

Döden är något vi ska se upp till och frukta, inget vi ska sträva efter..

kom på fötter och visa vad du egentligen går för ist för att sätta dig själv och andra i skiten.. Du vet vad du själv har sagt om detta ..


Jag vet att det inte alltid verkar som att jag bryr mig men

sanningen är den att jag gör det ! mer än du kan ana..

Finns här för dig .. även om jag verkar långt, långt borta <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards