Alla inlägg den 18 februari 2008

Av sandra - 18 februari 2008 21:37

Det är konstigt att allt alltid verkar visa sig på nått underligt sätt att saker och ting är mitt fel :s vänder å vrider det till att problemet ligger hos mig fastän det inte gör det :s hmm .. inte konstigt att folk ofta tycker att jag har en identitet som verkar vara iskall !? tycker inte jag iaf..

Life is a bitch and so am I..

Av sandra - 18 februari 2008 20:23

Dagens känsla:



?!

Av sandra - 18 februari 2008 19:53

IN THE END OF THE DAY vill man endå bah slå in skallen på dom!!


fråga inte om du inte vill veta.

Av sandra - 18 februari 2008 17:27

japp! Snart kommer Milli över å då är det plugg som gäller =)

jag ska plugga skit samhälle som vi sa ha prov på på Onsdag ^^ jag undrar ja hur det kommer gå ?! värt att försöka iaf. det kan inte gå värre än åt skogen.

känner mig väldigt aggiterad idag.. don't piss me off :D

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards