Alla inlägg den 12 februari 2008

Av sandra - 12 februari 2008 19:06

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am ..

anledningen till att jag ofta skriver in låttexter på min blogg är för att dom beskriver hur jag känner mig .. passar det inte er så behöver ni inte läsa min blogg heller..

Av sandra - 12 februari 2008 16:18

Hur blir det nu?

vad är det jag vet/inte vet?

ska jag åka/ska jag stanna?

vill du ses/vill du inte?


Jag kan inte gråta, jag kan inte skratta, jag kan inte förstå, jag kan inte inse..

 vad händer?!

många frågor men få svar.. jag vet inte hur jag ska göra /säga eller bete mig överhuvudtaget..om jag kunde vrida tiden tillbaka, om det stod i min makt så skulle jag göra så mkt ogjort..



Ovido - Quiz & Flashcards