Direktlänk till inlägg 24 december 2007

god jul!!

Av sandra - 24 december 2007 10:42

sitter hos keyan och dricker lite likör med mor =)

vill önska nästan alla en riktigt god jul från mig!! jag har mina bästa vänner kvar, efter en tid märker man vilka som står upp för en. ciao!! É viva é spaiña ! here we come!

 Dagens/ veckans/ årets låt.

Ebba grön - Die Mauer:

Halt!
Här får ingen passera,
här kommer ingen förbi.
Kommer aldrig över nån mera,
så gå är du snäll om ditt liv är kärt.

Över taggtråden såg jag min livskamrat,
Susanne stod och gestikulera.
Jag har gått här i tjugo år snart,
men med en K-pist är det svårt att diskutera.

Jag gick långsamt hemåt,
hemåt den kvällen.
Skulle jag få se henne igen?
Hjärnan värkte,
hjärtat värkte,
Skulle jag bli hel igen?

En dag så stod,
så stod den bara där,
en mur mellan mej och den jag hade kär.
Vi bor två kvarter, ifrån varann.
men en grå prick är det enda jag ser av Susanne.



 
 
tippytoon

tippytoon

24 december 2007 22:34

nämen äre inte två favoriter på bild eller:D

http://tippy.bloggagratis.se

 
natalie

natalie

28 december 2007 12:21

jag tänker precis samma sak, efter jag har fått barn, hur många utav mina gammla kompisar hör av sig? TYP INGEN!

http://www.nataliew.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards