Alla inlägg den 21 december 2007

Av sandra - 21 december 2007 18:44

Saknar mina flickor mkt !! Det är jobbigt att inte kunna varken prata eller träffas när man känner att man behöver det.

Det är ju faktiskt så att vare sig man vill eller inte så behöver man prata av sig massa saker och man har olika vänner som man tar olika saker med.. ibland flera inom samma "kategori" så att säga.

en del saker kan man inte bara ta med första bästa, utan dom har sin egen plats i ens liv och fyller dom olika behoven.. var sak har sin egen plats precis om allt annat i tillvaron. Dessa relationer är lika viktiga som familjen fast dom tillhör ju en annan kategori och fyller upp andra behov i livet och har inte samma roller(förutom min mamma då som har alla roller, till en viss mån) :P


Känner mig lite vissen idag faktiskt, det var sista dagen på APU:n idag och det känns inte alls bra jag kommer sakna alla gäster och personal på kompassen! underbar tid har jag haft och många goda skratt har varit ett bidrag till det. Det va verkligen tur att man har den sjuka humorn man har, Big time! Jag tror nog att många inte skulle klara av att vara där pga. detta :)  många konstiga uttalanden kommer jag att släpa med mig hem iaf. så alla kan ju förbereda sig väl!! haha ! tokas vettu..


Bleeding love.



Ovido - Quiz & Flashcards