Alla inlägg den 19 december 2007

Av sandra - 19 december 2007 15:23

Nu är det 7 dagar kvar tills jag känner den varma sanden sipprar mellan tårna och hur solstrålarna tränger igenom mina solbrillor jag ännu inte köpt, värmen som slår mig i ansiktet när jag kliver ut från hotellet för att gå ner till stranden! En drink i handen och en människa som bär strandväskan till mig och sedan står med en vrål stor solfjäder och fläktar och tar emot mina komandon men ett leende och "Yes, my lady".. haha okej, där överdrev jag en liten aning men det kanske inte hade varit helt fel! Det var bättre förr ect, ect, summan av kardemumman och så vidare ! :D haha !!


Julen:

varför ? varför är julen så överskattad ? folk drar fram alla jul saker som för det första tar typ ap många timmar att få upp. dukar och gardiner ska strykas, tomtar ska upp, storstädning är ju ett måste sen är det peppar kakor, spetsad glögg och aggresiva diskutioner som sedan ut artar till något helt annat och BARNEN, det barn vill egentligen är ju att öppna klapparna! dom skiter i vilka som är där så länge dom FÅR julklappar lixom .. och in the end of the day vill alla bara stå in skallen på varann och hela städningen visar sig vara heeeelt meningslös och det ser 7 resor värre ut nu än innan man städade.. ähh .. in kanske kommer underfund med det så småning om ;)

topoftheline viii hörs!

Ps. buy me a fucking Chihuahua for my birthday ;D

Ovido - Quiz & Flashcards