Direktlänk till inlägg 9 december 2007

Middag..

Av sandra - 9 december 2007 21:58

Vad ska man säga .. kom hem för ett tag sen från en sk. "släkt" middag.

Hämtade upp farfar och kusinen på vägen dit .. ingen sa ett enda ord på den timmen vi reste på. bra början, eller hur ? väl där satt vi å blängde på tv tills maten var klar.. forfarande ingen som pratade.. under middagen var det lite kall prat bara för att lixom.. nått i den här stilen: -ja, sandra, hur går det på praktiken ? Jag: bra... sen va det inge mer .. varför träffas överhuvudtaget ? jag har alrdg fattat den poängen riktigt. vi lever inte i samma värld, det har alltid varit samma gamla tom prat som ingen egentligen bryr sig om vad svaret blir men frågar ändå för att på nått sätt "bryta" isen.. saken är ju den att det är som att försöka sig på antarktis typ.. har försökt i snart 20 år så jkag fattar inte riktigt .. men skit i det nu .. nu är det väl ett år tills nästa gång vi ska ses..


Igår:

Vrålvrål kväll! me like me like .. var ut med camilla, stumpan min =) Skulle egentligen bara vara hos henne och mysa till det lite men så vart det ju inte :P vi kollade iaf. på dom mest värdelösaste filmerna som finns på hela videoteket ! den saken är klar! :D men men .. i goda vänners lag så gör det inte så mkt ;) näst intill nykter var man också! :D det va skönt för en gångs skull! =) hihi .. nä, nu ska jag slänga mig i horisontalläge i soffan :) TOPOFTHELINE! VIIIII HÖRS :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards