Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

Måndag, så vitt jag vet.

Av sandra - 15 oktober 2007 18:57

ja då va det måndag igen! känns rätt okej nu när jag varit i stora staden i helgen! ville inte åka hem :/ som vanligt med andra ord! men nu sitter man här lik förbannat :P har städat som en tok och slurplar kaffe och lyssnar på Hinder - Get stoned :) väntar på att min flicka ska komma hem från Göteborg nån gång så vi kan leka:P saknar dig ju.. STULIT min fina tröja har du gjort också! sånt kan jag bli irriterad på ;)

Nu är det bara 2 månader och 11 dagar tills vi tar flyget till gran Canaria! hihi busigt värre! börjar redan bli nervös .. tiden rullar ju på som attan nu när man har fullt upp =)

Det verkar som att majoriteten som läser mig blogg INTE gillar mig så spec. mkt med tanke på omröstningen, har nog mina aningar ;) haha fuckers! det ser ut och kunna bli riktigt kul det här må jag säga=)

Hinder - Get stoned

Go home and get stoned we can end up making love instead of misery
Go home and get stoned 'cause the sex is so much better when you're mad at me. Without a doubt Yeah, all breakup's worth the makeup sex you're giving me. let's hash it out. Cause you're bitching and your yelling don't mean anything. Dont count me out, i can handle all the baggage that you're carrying..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards