Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av sandra - 24 oktober 2007 18:41

Veckorna rullar på som aldrig förr. har haft fullt upp hela veckan,

måndag var jag på mittuniversetetet och lyssnade på massa olika utbildningar halva dagen, tisdag var det svenska B prov och det gick väl hyffsat bra tror jag :) och idag har det varit ett till svenska B prov som däremot inte gick nå bra :/ nyvaken och vimmelkantig! :P så går det när man är vaken halva nätterna ;) på fredag har vi tentamen i psykoser och depressioner och samhällskapen ska vara inne ! fan va less jag blir på skolan :P men nog om skolan nu!

Idag har jag och min lilla Fisloppa borrat och skruvat ihop hennes köksbord och vi fick till det efter många om och men! TOPOFTHELINE, VIIIII HÖÖRS! :P efter det har vi tvättat lite och nu tittar jag på henne medans hon pringer runt med snabeldraken i handen :D verkar som jag bor hos camilla nu för tiden :) är här hela tiden, från att jag slutar skolan till när jag ska upp till skolan igen osv.=) me like me like .


Jaja .. kan alla rycka upp sig lite ? börjar bli less på alla surisar runt om kring =S Är ni höst deppig lr vad är det frågan om ? :P Lev medans ni kan, en dag vaknar ni upp och upptäcker att ni är död. Och tro mig, lär inte vara nått att stäva efter :P


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards