Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av sandra - 10 oktober 2007 12:12

ja :P Har varit vaken nästan hela natten och nu sitter man här efter en outhärdlig natt av mansvärk! Vart ingen skola för Sandra Elisabet idag inte.. hehe ska kila iväg till jobbet om några timmar. måste tjuv tvätta lite där med ;) as always..jag jobbar så..

Har beställt biljett till sthlm idag med! härligt! åker imorgon kl.17.00 längtar vrål mycket.. måste se till att jag får med mig blocket mitt som för närvarande ligger i Camillas kök :P  där gör det ju ingen nytta må jag säga;P

Tänk om alla bara kunde sköta sitt å ge fan i andras ? Du vet, det som är mitt är mitt och INTE ditt! jag har nått du ALDRIG kommer att få, så varför inte bara lägga ner dina försök? =) så blir alla nöjda och glada, ja, förutom du då.. MOVE ON SUCKER! =) snacka om att inte fatta vinkeln? 

ne, nu ska jag hoppa in i duschen å se om jag vaknar till liv!

Have a nice day!


Sheryl Crow - If it makes you happy!

If it makes you happy, it can't be that bad!!!
If it makes you happy, then why the hell are you so sad?!!

Ovido - Quiz & Flashcards