Direktlänk till inlägg 10 november 2007

Rubrik saknas

Av sandra - 10 november 2007 17:33

nu börjar man bli som folk igen efter en tokfull kväll!=)

camilla slog mig igår iaf :D haha fan gumman! vi får lugna ner oss ett slag :d

ringde Anders å fyllegrät igår med haha ! var ju ett tag sen man gjorde det sist! asså fyllegrät :P men men.. imorgon bär det i väg med tåget ner till storstan - praktik och mammi:D hääääääääääääärligt det!=) kommer att sakna mina bäbisar här hemma bara .. tärt att åka ifrån dem, det känns om jag överger dom :(

nej, nu skaj ag och pappsen åka ner på stan å käka och hämta mina saker hos flickan min =) have a nice Saturday dudes!


 
 
milli!

milli!

10 november 2007 23:04

haha ja igår blev det fööör mycket, hua! bättre lyckat nästa gång :D hoppas jah :)

http://camillal.bloggagratis.se

 
nathalie

nathalie

11 november 2007 17:51

haha lycka till med det kalla vattnet på "willyn". :)

http://www.nataliew.blogg.se

 
Humliii

Humliii

16 november 2007 10:25

hahah tokfia.. det är faktiskt varmt vatten;) när det blir kallt stelnar de =) skita kul :D

http://humlan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

natalie

21 november 2007 21:06

haha såg om dom på internet och då stog det kallt vatten.. :P

 
humliiiiiiiis

humliiiiiiiis

27 november 2007 09:50

haha men så va det inte iaf ;)

http://humlan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards