Alla inlägg den 7 november 2007

Av sandra - 7 november 2007 21:05

Idag är det onstag och jag är sjuk :( tröökigt värre.. Horisontal läge resterande delen av veckan så man blir frisk =)

Har inte mkt att göra i skolan heller så förstår inte vad poängen att gå dit är för ? :P Imorgon lär det bli massa diskussion på etiken som vanligt .. det är antagligen därför jag försover mig varje torsdag :S det slutar ändå med att jag blir hatisk mot de flesta i klassen som inte vet vad fan dom säger eller pratar om :S förstår inte hur folket resonerar och tros sig veta om saker de aldrig kommit i kontakt med NÅGONSIN! Bedrövligt och skämmit tycker jag .. bättre att hålla käft isf, eller är det jag som resonerar tokigt? man börjar ju fundera :P kanske mig det är fel på? :|

Var nyss ute en sväng och köpte ramlösa, det är gott de!! hua vad jag ska hinka i mig ;) Godare än saft, nyttigare än cola ;) Varit och solat med världens bästa tjej idag också ;)


Har några saker jag tänkt, funderat, övervägt, grubblat och vill få ur mig utan misstolkning.. detta orkar jag dock inte ta idag, så det ligga i luften ett tag till. :P


Toppenlåt!

                           I’ve dreamed about this, Sixteen days away
                                Now you’re here, and my Head lays
                            Besides your body, pillowed Under mine
                          You were poison, spinning Round my mind
               Welcome to my world she Said, do you feel Alive she said
                    It’s all a bad dream spin ning in your lonely head
                      Welcome to my world Said, separated world,
                                     Down poison Down down
                 Body withered, body Died, time to take Away this life
                Bad enough to die from One, out to mention Four or five
                Welcome to my world She said, do you feel alive she said
                     It’s all a bad dream spinning in your lonely head
                                  Welcome to my world she said,
                           Separated world, she stayed separated
                                   Down poison, down poison
                                        Down poison, down..
                   You weren’t there for me, I was there for you (x5)
               You wouldn’t die for me, I’ve already died for you (x3)
             Welcome to my world she said, do you feel alive she said
                   It’s all a bad dream spinning in your lonely head
                                Welcome to my world she said,
                          Separated world, she stayed separated.


Ovido - Quiz & Flashcards