Direktlänk till inlägg 12 september 2007

Rubrik saknas

Av sandra - 12 september 2007 07:03

jag då kom man precis hem från skolan! har fruktansvärd tväningsvärk efter dansen igår :D haha! men det var det absolut värt!! Nu sittar man och väntar ut tiden till hav 5 när man ska på hudvårds information om massa bra produkter för att hålla huden i ett bra skick! den ska ju trotts allt hänga med några år till va det planerat.

På fredag är det dags för vagant tävlingarna att starta! som om nån har lust å komma å kolla på Op idioter som ser ut som en hög svart rockare så är ni välkommna! hehe.

Hoppas tiden till sommaren går fort så jag får börja på ny kula någon gång och kliva över tröskeln till vuxenlivet och Stockholm som jag längtar så mkt till! börjar bli less på de här nu! intrigernas stad i SÄRKLASS! Här kan man enkelt vända ett simpelt Hej till otrohet och sexrelationer :S hmm .. kan ju ni roa er med medans jag tar mitt pick och pack å drar innan det går över styr ;) nää, nu är det kaffe dags! Tatah!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 24 november 2008 23:39

humlis.bloggagratis.se

Av sandra - 25 maj 2008 18:15

Av sandra - 21 maj 2008 22:12

I promise you I'm always there When your heart is filled with sorrow and despair I'll carry you When you need a friend You'll find my footprints in the sand....

Av sandra - 21 maj 2008 07:01

...idag :) det känns sisådär. man vill ju inte ha på sig kläderna man ska ha på sig på studentdagen åså. men det är väl bara för nåfra minuter:) Puss dåh!...

Av sandra - 14 maj 2008 20:45

ville bara hälsa att humlisen är världens finaste flicka! och att vi ska åka till utlandet. millis humlisen och jag! tvi vale.   MINA BÄSTA TJEJOR. // MVH TINA NYMAN  ...

Ovido - Quiz & Flashcards