Alla inlägg den 26 september 2007

Av sandra - 26 september 2007 21:10

Show me the meaning of being lonely..
Is this the feeling I need to walk with? Life goes on as it never ends. Eyes of stone observe the trends. They never say forever gaze if only... Guilty roads to an endless love. There's no control, are you with me now ?
There's nowhere to run, i have no place to go, surrender my heart, body and soul.. Tell me why i can't be where you are? there's something missing in my heart..

Av sandra - 26 september 2007 15:51

denna vecka har inte varit nå spec..har varit med daniel iaf å det va ju inte igår..:P

annars så har dagarna rullat på :P hade en VÄLDIGT underlig dröm i går om mig och camilla HAHA! vart alldeles häpen när jag vaknade :P

Idag fyller iaf veronika 20år ! grattis!! Hoppas du får en bra dag!

på penga fronten börjar det tryta kan jag ju säga! HUA! 3200:- som jag inte räknat med och vi som ska åka utomlands hur nu än det ska gå till? :S

med lite flyt så hoppas vi att det går vägen ;) aja .. nu ska jag göra nå mer nytta !  hare gott folk, å ni andra kan dö :P

Ovido - Quiz & Flashcards